Laporan Bisnes Preview di Johor Bharu

Monday, July 6, 2009



Salam & selamat sejahtera...


Alhamdulillah, 5 July 2009 telah pun berlalu.... harap2, Hari ini lebih baik drpd semalam dan esok lebih baik drpd hari ini.... itu lah hambaNYA yang bermatlamat n berwawsan.... insya-ALLAH....



Post pada kali ini, saya ingin kongsikan pada PE2 or PM2 or Follower blog or rakan2 tentang Vemma Fast Start Training (VFT) yang berlangsung di Johor Bharu pada 5 July 2009 yang lepas.... Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar dan mendapat sambutan hangat drpd orang2 Johor.... tahniah Vemma Johor...


Saya (Bronze Leader), En.Hazrul Daud (Star Platinum),
Atiqah Hazwani dan Aliff Naqiuddin



Saya (Bronze Leader), En.Wan Mohd Nor Wan Ismail (Gold Leader),
En. Norsalehin (Presidential), Atiqah Hazwani Nasrudin


Razrul Anwar (Platinum), saya (Bronze Leader), Sudirman Rodhi (Gold Leader)

Sambutan hangat drpd orang2 Vemma dari Johor Bharu.... tahniah sekali lagi...


Saya bersama downline2 ketika sesi perbincangan


Leader-leader Vemma daripada Kuala Lumpur sanggup untuk turun ke Johor Bharu untuk berjumpa dan membantu ahli-ahli Vemma di Johor Bharu.... Tahniah kepada semua leader-leader...




DATO' NASRUDIN & DATIN ROHANI
e-mail: anijay_1962@yahoo.com
YM: anijay_1962
SKYPE: rohani_jamaluddin
SITE: http://www.anijay.joebiznetwork.com/

0 comments: