Aktiviti Vbiz - 15.7.09

Wednesday, July 15, 2009



Salam dan selamat sejahtera...

Alhamdulillah... hari ini berlalu dengan begitu tenang, aman dan damai.... Lapangkanlah seketika waktu kita untuk yang ESA, kerana masih memberi kehidupan yang permai pada kita penduduk di Malaysia.... Alhamdulillah....

Ok, post pada kali ini... saya ingin kongsi kan satu aktivit Vbiz Group yang telah dilakukan pada ptg semalam... Alhamdulillah, kehadirang yang mendengar sangat menakjubkan... harap kita ramai-ramai dapat masuk ke bisnes VEMMA ini dan ubah masa depan kita... insya-ALLAH

Ok, saya x mahu cerita panjang... saya mahu kongsi kan gambar sahaja ketika bisnes preview yang dilakukan scr kecil-kecilan oleh ahli Vbiz Group... mari kita lihat di bawah:

Admin VBIZ


Sesi penerangan


Saya adalah speaker ketika itu


Sesi soal jawab


Di sini, saya ingin nyatakan... inilah kelebihan anda memasuki network kami... Kami akan sedia membimbing anda semua yang masuk ke network kami... Tidak kita secara online mahupun offline... ok, takat disini sahaja dahulu... saya ingin undurkan diri....

Sebarang maklumat terkini tentang VEMMA akan di update di sini...insya-ALLAH

Wassalam...

DATO' NASRUDIN & DATIN ROHANI

e-mail: anijay_1962@yahoo.com

YM: anijay_1962

SKYPE: rohani_jamaluddin

SITE: http://www.anijay.joebiznetwork.com/

0 comments: