Kongsi Kejayaan VBiz

Wednesday, August 26, 2009



Salam dan selamat sejahtera...

Selamat berpuasa kepada semua... hope x lmbt nak wish... hehehe, maaf yer dah lama x update blog nih... quite bz with my profession... tapi, vemma is the best side income yang boleh saya buat... Alhamdulillah... Allah dah tunjuk jalan, and saya dah masuk and Alhamdulillah dah menuju kejayaan... insya-ALLAH...

Ok, hari nih saya nak kongsi kan sedikit kejayaan yang group saya dah buat... Alhamdulillah, semua bergerak aktif bulan nih... so, nak risau apa... sistem autoresponder vemma dah ada, kerja kita hanya promotekan website sahaja... dan yang paling penting... kita kene yakin bahawa rezeki itu datang drpd Allah (bg umat islam) dan tuhan(bg umat lain)...

So, jom kita tgk sama-sama...




Seperti yang anda lihat di atas... seramai 4 orang yang ada bold oren tuh... so, that's mean... seramai 4 orang downline saya yang telah mendapat Paid Member 5 orang ke atas pada bulan ini termasuk saya... Alhamdulillah...


Cheque pertama kami, atas ialah cheque saya dan bawah ialah cheque anak perempuan saya... utk pengetahuan semua... anak perempuan saya baru berusia 19 tahun... tp, Alhamdulillah dah nmpk hasil drpd situ... so, kenapa tidak anda?


So, itu sahaja yang ingin saya kongsikan...disini saya ingin memberi semangat kepada anda semua...dalam bisnes, jika tidak berusaha memang takkan nampak hasilnya... so, nak tak... usaha paling penting... Ok, itu sahaja buat masa nih... sebarang berita tentang Vbiz akan diberitahu kemudian...



DATO' NASRUDIN & DATIN ROHANI
e-mail: anijay_1962@yahoo.com
YM: anijay_1962
SKYPE: rohani_jamaluddin
SITE: http://www.anijay.joebiznetwork.com/

0 comments: